Home office — tworzymy przestrzeń do efektywnej pracy w domu

Jak utworzyć perfekcyjne home office?


Jak piszą eksperci firmy Fabryka Mebli BALMA SA: „Tworząc meble, wychodzimy naprzeciw potrzebom użytkowników. Chcemy dzielić się swoimi inspiracjami i rozwiązaniami. Tym razem podpowiadamy, jakie meble wybrać do pracy w trybie home office i jak wkomponować je we wnętrze mieszkania”.

Balma STEPPS: regał z biurkiem, ścianka wolnostojąca ETUM

Balma STEPPS: regał z biurkiem, ścianka wolnostojąca ETUM

© BALMA

Salon jako miejsce dowodzenia

Salon lub po prostu pokój dzienny często gromadzi całą rodzinę na wspólnym posiłku czy oglądaniu telewizji. Jeśli nie dysponujemy dodatkowym pokojem, a niezbędne jest wydzielone miejsce do pracy z pomocą przyjdą regały Balma STEPPS w wersji z biurkiem. Tworzą osobną przestrzeń, z regałów można korzystać z dwóch stron, a wszelkie potrzebne rzeczy do pracy możemy ustawić na półkach regału, korzystając z różnorodnych organizerów i skrzynek.

Balma - Przestrzeń do efektywnej pracy w domu        Przestrzeń do efektywnej pracy w domu

Biurka BALMA z regulacją wysokości

© BALMA

Biurko to podstawa

Polecamy biurka z regulacją wysokości, których wysokość blatu możemy dostosować do naszych potrzeb i wygody. Regulacja umożliwi również pracę pozostałym domownikom, np. dzieciom. Praca w trybie siedząco-stojącym ma również znaczny wpływ na nasze zdrowie, mobilizując nas do ruchu, kiedy za długo siedzimy przed monitorem komputera. Warto zwrócić uwagę na wielkość blatu, który należy dostosować do rodzaju pracy — najmniejszy blat może mieć nawet szerokość 80 cm, największy nawet 180 cm.

Jeśli potrzebujesz tylko laptopa, śmiało wybierz mniejszy blat,
jeśli musisz mieć po ręką ważne dokumenty i dodatkowy monitor, przyda się większy.


Balma S4: biurko z elektryczną regulacją wysokości         Balma PLUS: biurko z elektryczną regulacją wysokości

Biurka z elektryczną regulacją wysokości — Balma S4 oraz Balma PLUS

© BALMA

Ostatnią rzeczą, o której często zapominamy, jest „prowadzenie okablowania”. To rozwiązanie umożliwi nam prowadzenie kabli w kanałach kablowych, montowanych bezpośrednio do blatu. Dzięki temu plątanina kabli i przewodów, którą widzimy pod biurkiem, przestaje być naszą zmorą.

Efekt: ład i estetyka w miejscu pracy.

Regał Balma STEPPS, kontener K2

Regał Balma STEPPS, kontener K2

© BALMA

Niezbędne dodatki

Po pierwsze ergonomia, czyli fotel wspierający odpowiednią postawę ciała. Z możliwością regulacji wysokości i kąta podparcia dla rąk, obrotowy, najlepiej lekki i stabilny. Pamiętajmy o tym, kupując krzesło do pracy przy biurku.

Kontenerki K2, czyli wygodne miejsce do przechowywania wszelkich dokumentów i akcesoriów do pracy. Wersja na kółkach pozwoli zmieniać ich położenie w dowolny sposób. Kontenerek z dobraną do niego poduszką stanie się dodatkowym siedziskiem.

Parawany i ścianki, które zapewnią komfort akustyczny i odrobinę prywatności. Co najważniejsze wydzielają miejsce do pracy. Są mobilne i lekkie, więc można je wygodnie przestawić w dowolne miejsce. Parawany i ścianki ETUM nadają się do tego wyśmienicie!

 

Więcej informacji na stornie firmy Fabryka Mebli BALMA SA w portalu A&B.

DACHRYNNA: zintegrowany system dachowy 2w1 (Dach + Rynna)
Bestsellery