Zobacz w portalu A&B
Zostań użytkownikiem portalu A&B i odbierz prezenty!
Zarejestruj się w portalu A&B i odbierz prezenty
maximize

OVO w zgodzie z naturą

12 lutego '20


Polski producent modułowych, designerskich dekoracji ściennych — OVO, rozpoczął rok 2020, kontynuując intensywną promocję swoich produktów. W styczniu, podczas Międzynarodowych Targów Wyposażenia Wnętrz (IMM) w Kolonii, miała miejsce premiera nowej kolekcji produktów tej marki — BLO. To już trzecia kolekcja tego producenta, za pomocą której jej twórcy prezentują innowacyjne spojrzenie na design oraz aranżację wnętrz. BLO, dzięki swojej modułowości, daje nieograniczone możliwości zagospodarowania zbyt często ignorowanej i niedocenianej przestrzeni, jaką jest ściana.

Wyróżnikiem kolekcji jest praktycznie nieograniczona możliwość zestawienia ze sobą elementów — każda instalacja to inny, wyjątkowy design na ścianie, który stanowić będzie wyraz własnej koncepcji aranżacyjnej jej autora. Jedynymi ograniczeniami jest własna wyobraźnia oraz dostępna do wykorzystania przestrzeń. Podobnie jak w przypadku poprzednich kolekcji tego producenta (SHAPES oraz OVO+), tworząc kreację z paneli BLO, to klient wybiera ilość, rozmiar, a także wykończenie dekoracji.

Zastosowane materiały (wysokiej jakości laminaty, sklejka, naturalny mech) oraz wyważona kolorystyka to główne wyróżniki tej kolekcji. Jej twórcy, podobnie zresztą jak we flagowej dla całej marki kolekcji — OVO+, bardzo mocno inspirowali się otaczającą naturą i chętnie korzystali z możliwości łączenia nowoczesnego designu i żywej przyrody. Część paneli składających się na serię BLO, pokryta jest naturalnym, stabilizowanym mchem, który oprócz ogromnych walorów estetycznych, posiada również wiele cennych właściwości pozytywnego wpływania na ludzkie zdrowie.

Panele są bardzo łatwe w montażu, a konfiguracja stworzonych już kompozycji jest jeszcze łatwiejsza. Kluczowym wyróżnikiem marki OVO jest współpraca z cenionymi architektami i projektantami. Współautorem kolekcji BLO jest młody i utalentowany projektant — Amadeusz Bożemski.

Właściciel marki, Wojciech Paczka, podkreśla, że targi w Kolonii to również potwierdzenie odpowiedniej strategii marki OVO, opartej na bliskiej współpracy z designerami z całego świata. Niekwestionowanymi faworytami gości odwiedzających stoisko marki były dwa patchworki: zaprojektowany w Polsce CELL (nowatorskie połączenie mchu z betonem) oraz zaprojektowany przez brazylijską projektantkę, Robertę Banqueri, IRREGULAR (delikatny, luksusowy design stworzony za pomocą żłobień i nieregularności).

 

Więcej informacji na stronie firmy OVO w naszym portalu.

Głos został już oddany

DACHRYNNA: zintegrowany system dachowy 2w1 (Dach + Rynna)
SPACE Designer
INSPIRACJE