Stoły konferencyjne i stoliki

17 grudnia '19

 

Kolekcja stołów konferencyjnych i stolików

Funkcja praktyczna i reprezentacyjna – stoły konferencyjne i stoliki biurowe są nieodzownym elementem wyposażenia miejsc pracy. Wykorzystywane są w salach, w których odbywają się spotkania z kontrahentami, zebrania pracowników, prowadzone są negocjacje i toczone burzliwe dyskusje. Z sal konferencyjnych korzystają zarówno zaproszeni goście, jak i zatrudnieni w przedsiębiorstwie, powinny więc łączyć funkcję reprezentacyjną z maksymalną funkcjonalnością. Wielkość i konfiguracja poszczególnych elementów stanowi wynik specyfiki i obszaru działania firmy, a kolorystykę i rodzaj stelaża dopasować można do aranżacji wnętrz firmy. Na szczególną uwagę zasługują stoły segmentowe, pozwalające wyposażyć nawet duże przestrzenie.

Głos został już oddany

DACHRYNNA: zintegrowany system dachowy 2w1 (Dach + Rynna)
SPACE Designer
INSPIRACJE