Z dniem 08.01.2025 r., firma Athenasoft wprowadza na rynek nową wersję aplikacji Ekoszt –narzędzie webowe, które łączy w sobie obsługę zleceń, kosztorysowanie oraz organizację dokumentacji w jednym miejscu.
© Athenasoft
Ekoszt to dedykowane rozwiązanie dla firm budowlanych oraz wykonawców, którzy szukają intuicyjnego narzędzia wspierającego codzienną pracę – od planowania i monitorowania realizacji projektów, po precyzyjne wyceny.
Nowa wersja aplikacji Ekoszt umożliwia:
-
Pełną obsługę zleceń: od planowania, przez przypisywanie zadań, aż po kontrolę ich realizacji i finalizację. Wbudowane statusy zleceń i szczegółowe raporty pozwalają na bieżąco monitorować postęp prac.
-
Zarządzanie dokumentacją: umożliwia przechowywanie wszystkich istotnych danych jednym miejscu – od planów i rysunków, przez umowy oraz protokoły, aż po zdjęcia dokumentujące postęp robót. Z kolei dzięki wbudowanym wzorcom dokumentów, aplikacja usprawnia przygotowanie wymaganej w projekcie dokumentacji.
-
Kosztorysowanie: szybkie i precyzyjne wyceny dzięki dostępowi do bazy INTERCENBUD z aktualnymi cenami oraz ponad 380 katalogów norm.
-
Uniwersalną dostępność: aplikacja działa na dowolnym urządzeniu – komputerze lub tablecie – w systemach Windows, macOS czy np. Android, zapewniając użytkownikom elastyczność.
Nowa wersja aplikacji Ekoszt to odpowiedź na potrzeby współczesnych firm budowlanych – pozwala na efektywne zarządzanie zleceniami i kosztami, zapewniając jednocześnie pełną przejrzystość finansową i organizacyjną. Intuicyjny interfejs sprawia, że aplikacja jest łatwa w obsłudze zarówno dla zaawansowanych użytkowników, jak i osób mniej doświadczonych w pracy z nowoczesnym oprogramowaniem.
Dzięki zaawansowanym, a jednocześnie prostym w obsłudze funkcjom, Ekoszt dąży do tego, aby stać się kluczowym narzędziem pracy zarówno dla mikroprzedsiębiorstw, jak i średnich firm.
Więcej informacji o aplikacji można znaleźć na stronie.