Zostań użytkownikiem portalu A&B i odbierz prezenty!
Zarejestruj się w portalu A&B i odbierz prezenty
maximize
Zobacz w portalu A&B!

Spektakularne stoisko Cosentino na Warsaw Home 2021

31 października '21

 

Jedno z najczęściej odwiedzanych, fotografowanych i komentowanych stoisk na zakończonych właśnie targach Warsaw Home to dzieło Szymona Hanczara dla Cosentino. Znany projektant zabrał nas na spacer szlakiem hiszpańskich muzeów, ulic i parków, pokazując materiały Cosentino w zupełnie nowej odsłonie, zainspirowanej twórczością Antonio Gaudiego, Pabla Picasso i Joana Miró. W przestrzeni wystawienniczej pojawiły się przykuwające wzrok gości charakterystyczne totemy, kryjące w sobie historię poszczególnych marek oraz portfolio dostępnych wzorów.

Stoisko Cosentino na
Warsaw Home 2021

stoisko Cosentino na Warsaw Home 2021

fot.: Celestyna Król

Stoisko Cosentino, globalnej firmy i lidera w produkcji i dystrybucji innowacyjnych powierzchni dla świata architektury i designu, odegrało znaczącą rolę podczas Warsaw Home & Contract, najważniejszego wydarzenia w polskim kalendarzu designu, gromadząc setki projektantów, architektów, partnerów biznesowych i klientów Cosentino z całej Europy. Poza możliwością zobaczenia nowych wzorów, opracowanych dla marki Dekton, Silestone i Sensa, Cosentino było również gospodarzem dynamicznego kalendarza wydarzeń, skierowanych do gości targów. W wykładach i wydarzeniach specjalnych, odbywających się na stoisku, wzięli udział uznani architekci, designerzy, blogerzy, dziennikarze i promotorzy sztuki.

Goście na stoisku
Cosentino

goście stoiska Cosentino

© Cosentino

Pierwszego dnia można było spotkać się i porozmawiać z autorem koncepcji stoiska — Szymonem Hanczarem. Kolejny dzień poświęcony był inauguracji współpracy Cosentino z OW SARP, wyzwaniom współczesnego postrzegania ekologii i przyszłości architektury. W panelu wzięli udział Marta Sękulska-Wrońska, Prezes OW SARP, Piotr Jurkiewicz, Wiceprezes ds. Architektury Kryzysu Klimatycznego OW SARP, Grzegorz Goworek, współwłaściciel Studio O. oraz Michał Bachowski, reprezentujący portal Noizz.

Nie możemy zrobić regresu, zamieszkując w lesie, ale możemy iść do przodu w sposób rozsądny — mówiła prowadząca spotkanie Ewa Trzcionka.
Kluczem do odpowiedzialnej architektury jest długowieczność tego co wytworzymy, wykorzystywanie materiałów już zrobionych i produkcja zgodna z zasadami gospodarki obiegu zamkniętego — wtórował jej Piotr Jurkiewicz, nawiązując m.in. do zrównoważonej produkcji materiałów Cosentino.

29 października br. odbył się panel dyskusyjny z udziałem Anny Olgi ChmielewskiejJoli Skóry z Jam Kolektyw, Aleksandra Jankowskiego z JIO Jankowski Opyrchał, Marii Miland z Art in Architecture Festival, oraz Anety Konowrockiej, Marketing Manager Cosentino.

Goście stoiska
Cosentino

goście stoiska Cosentino

© Cosentino

Panel, dotyczący wartości sztuki w projektach wnętrz, poprowadziła dziennikarka i historyczka sztuki Ewa Mierzejewska. Podczas rozmowy nawiązano do trzeciej edycji Art in Architecture Festival, nad którym mecenat objęło Cosentino. Festiwal, poprzez promocję szerszego wykorzystania sztuki w przestrzeni prywatnej, publicznej i obiektach komercyjnych, zachęca inwestorów, architektów i projektantów wnętrz do współpracy z artystami.

Podczas czterech intensywnych dni Warsaw Home&Contract 2021, setki rozmów na stoisku Cosentino, udowodniły, że innowacyjne powierzchnie Silestone, Dekton i Sensa, z przyjazną środowisku technologią produkcji, zyskują coraz większą popularność, stając się największymi sprzymierzeńcami architektów, projektantów, salonów kuchennych i firm kamieniarskich. Artystyczny klimat stoiska, merytoryczne dyskusje o zrównoważonej architekturze i sztuce, ponadczasowe piękno i autentyczność prezentowanych materiałów to powody, dla których ekspozycja Cosentino podbiła serca i wyobraźnię gości targów.

Choć tegoroczna edycja Warsaw Home jest już za nami, emocje targowe jeszcze nie opadły. Do 7 listopada można wciąż wziąć udział w konkursie na najbardziej kreatywne zdjęcie hiszpańskiego stoiska. Fotografie należy umieścić na swoim profilu społecznościowym, wraz z oznaczeniem profilu @CosentinoPolska oraz hasztagiem #Cosentino_WH2021. 8 listopada w mediach społecznościowych Cosentino zostanie wyłonionych trzech zwycięzców. Główną nagrodą, ufundowaną wspólnie z Ardant.pl, jest lampa Glossy Nordlux, nagrodzona w tym roku statuetką Red Dot. Więcej na stronie Cosentino.

Głos został już oddany

IGP-DURA®one – system powlekania proszkowego
SIATKA - METAL - PROGRESS
Ekologiczne nawierzchnie brukowe
INSPIRACJE