Zobacz w portalu A&B!
Zostań użytkownikiem portalu A&B i odbierz prezenty!
Zarejestruj się w portalu A&B i odbierz prezenty
maximize

Zuzanna Skalska – projektowanie w czasie kryzysu

14 kwietnia '20

Jak zmieni się życie projektantów, architektów i designerów, gdy będzie już „po wszystkim”? Zuzanna Skalska odpowie na palące dziś wszystkich twórców (i nie tylko) pytania.

Pandemia koronawirusa zmieniła nasze życie. Pracujemy w domach, nie możemy spotykać się z klientami czy bezpośrednio dyskutować o naszych projektach z ich odbiorcami. Jak w takiej sytuacji rozwiązywać zawiłe problemy dotyczące pracy? Jaki będzie wpływ kryzysu związanego z koronawirusem na usługi i produkcję? Czy będziemy musieli zmienić sposób myślenia o społeczeństwie i o biznesie? Jaka jest rola projektowania i edukacji w wychodzeniu z kryzysu? Czy to projektanci zbudują nowe systemy ekonomiczne i będą współtwórcami nowych modeli biznesowych? Ilu rzeczy będziemy musieli się nauczyć, a ilu oduczyć? Na te wszystkie pytania podczas webinaru odpowie Zuzanna Skalska, analityczka trendów w designie, biznesie i innowacjach ze School of Form.

Webinar organizowany przez Uniwersytet SWPS odbędzie się jutro, tj. 15 kwietnia o godzinie 17:00 online. Udział w webinarze jest bezpłatny należy jedynie zarejestrować się za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego tutaj

 

Kim jest Zuzanna Skalska?

Analityczka trendów w designie, biznesie i innowacjach. Trendwatcherka od kilkunastu lat zajmująca się przewidywaniem trendów i zjawisk w różnych dziedzinach przemysłu. Nagrodzona licznymi prestiżowymi nagrodami w świecie designu. Współtwórczyni i międzynarodowy ambasador School of Form. Studiowała w Design Academy Eindhoven oraz w Królewskiej Akademii Sztuki i Projektowania w Den Bosch. Swoją karierę rozpoczęła jako Sensorial Trend Analyst w departamencie strategii firmy Philips Design, gdzie była m.in. członkiem teamu rewolucyjnego projektu Ambient Intelligent.

Przez ponad 13 lat pracowała dla największego holenderskiego studia projektowego VanBerlo w Eindhoven, gdzie odpowiadała za stałe monitorowaniem trendów w różnych dziedzinach przemysłu. Obecnie pracuje pod własną marką 360 Inspiration. Jej klientami są zarówno wielkie światowe korporacje, jak i średnie oraz mniejsze firmy. Wykłada na Uniwersytecie TU/e w Eindhoven na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego i w Parsons The New School for Design w Nowym Jorku. Jest autorką serii książek o trendach „360˚Trend Reports” nagrodzonych Red Dot Design Awards 2009. Prowadzi blog 360inspiration.nl. Jest zapraszana jako członek kapituły różnych międzynarodowych konkursów dotyczących innowacji i designu.


oprac.: Basia Hyjek

Głos został już oddany

IGP-DURA®one – system powlekania proszkowego
SIATKA - METAL - PROGRESS
Ekologiczne nawierzchnie brukowe
INSPIRACJE